Wednesday, June 22, 2011

lucruri alandala

E miercuri. sunt asa de obosita. caldura mare si lucrul intens ma epuizeaza la sfarsit de zi. dar azi am apucast sa gatesc paste cu pui si salata. am infulecat tot, dupa ce nici eu nici conrad nu am mancat de pranz pentru ca a fost mult prea cald. am baut in schimb o tona de apa.
azi la lucru a fost un sucess. oamenii pe care i-am cunoscut, rabdarea pe care am avut-o cu ei, lucrurile interesante pe care le-au scos ei la iveala, o femeia mi-a adus o prajitura cu cipsuri de ciocolata, alta a fost foarte emotioata cand i-am spus ca sotul meu e un barbat bun si ca tatal lui i-a fost un exemplu minunat. se pare ca fiul ei cel mare s-a casatorit weekendul trecut, si ca povestea lui seamana un pic cu povestea mea si a lui conrad. am vazut bucurie si recunostinta in ochii mai tuturor celor ce le-am reparat sau ajutat cu telefonul sau cu ipodul lor.
conrad a spalat vasele dupa masa, si ne-am uitat la un film nemaipomenit de amuzant "Date Night".
De altfel, cineva m-a intrebat alaltaieri daca sunt model si mi-a dat cartea de vizita daca vreau sa fiu model. iar o doamna azi la lucru mi-a spus ca am o voce sexy. cele mai alandala chestii se intampla...

si in weekend prietena sefului lui Conrad mi-a facut o serie de poze, ca vrea sa fie tot mai experimentata in domeniu fotografiei.

No comments:

Post a Comment