Thursday, July 7, 2011

balanta

lucruri care ma emotionau sau imi ajungeau usor panain strafundul inimii, acum ma lasa rece, sau cu greu ma misca.
sunt intr-o rutina si o satisfactie profesionala care nu ma provoaca la frustrare sau durere sau extaz. sunt multumita unde sunt, si gndul la a face un salt de credinta nu mi se pare atragator. nici chiar joaca in piscina nu are acelasi gust ca acum, sa zicem 3 ani. imi place comfortul, nu vreau sa dau usuratatea prezentului pe discomfortul umezelii care vine odata cu joaca si cu saltul in piscina. e un joc de cuvinte, de contexte.. ma simt lenesa. oboseala de la lucru, care imi da multe satisfactii pe de o parte, insa pe de alta imi inhiba cheful si energia de a face altceva. inca mai cred ca munca in continuu, munca de 40+ de ore pe saptamana e prea mult. e asa de usor sa imi pierd din vedere lucrurile care conteaza. lucrul ii bun si plateste comfortul mult dorit in timpul liber, dar iar nu mai am timp sa simt, nu mai am timp sa meditez, sa gandesc, sa scriu. aiurelile care le-am scris in ultima vreme su resturi de ganduri, nemeditate, ne-mestecate, nu au estenta... of of of.
balanta mult dorita in viata.

No comments:

Post a Comment