Sunday, May 15, 2011

Lauda Domnului

Dupa atata vaicareala, e vrea sa scriu si ceva mai senin.
Tulbure a fost saptamana ce tocmai se incheie. Deodata asa a inceput totul. Si nimic nu-mi putea multumi si linisti inima.
Vineri seara am incercat un exercitiu de multumire impreuna cu Conrad. Am mers la jacuzzi, sa ne relaxam trupul si mintea. si am stat sa ne numaram binecuvantari;e. orice mi-ar fi venit in minte, gaseam ceva contra de spus.
si toate astea in timp ce citesc o carte minunata despre implinirea sufletului in domnul, despre lauda einctata pe care trebuie s-o aducem domnului, despre linistea ce-o gasim in El.
90% din viata asta e cum raspundem la ce ni se intampla si doar 10% din ea e formata din ce ni se intampla. A trebuit, ca o minge de azbest, sa gasesc si nivelul cel mai de jos al sufletului mei si sa ma lupt cu frustrare si descurajare... ca sa recapat viteza spre partea opusa a spectrului.

In majoritatea psalmilor lui David Domnul este laudat. chiar si psalmii de marturisire, sau de cerere sau cei disperati ai lui david, la sfarsit sau la inceput david zice: Laudati pe Domnul.

Te laud Doamne, Rege al Universului, creator al cerului si al pamantului, domn puternic si atotstiutor, te laud! Te preamaresc pentru ca esti un Dumnezeu bun si drept, plin de indurare si rabdator, te laud pentru ca esti sfant, si pentru ca esti minunat.
Domnul si Dumnezeul meu, cat de placuta este prezenta ta. Te laud ca ne-ai creat dupa chipul si asemanarea ta. Iti multumesc pentru imaginatia mea. iti multumesc pentru jertfafiului Tau. iti multumesc pentru prezenta costanta a Duhului Sfant intre noi.

Cand eram adolescenta, si te cautam cu inima si cu mintea, inca imi te amintesc stand pe tronul tau, calm si cald si tacut. dar cu o mare dragoste pentru mine. Mintea mea te-a vazut ca intr-o pictura din biserica, pe un scaun de tron, cu genunchi mari, acoperiti de o roba albastra, cu sandale, cu mani mari si puternice odihnindu-se pe marginie scaunului imparatesc. cu lumina venit dinspre capul tau... nu ti-am vazut fatza, dar te-am simtit zambind spre mine. mereu cand si bun. mereu iertator, mereu rabdator, mereu cald.

Nu ma mai simt singura de cand te-am aflat.


Psalmul 138

1(Un psalm al lui David.) Te laud din toată inima, cînt laudele Tale înaintea dumnezeilor.
2Mă închin în Templul Tău cel sfînt, şi laud Numele Tău, pentru bunătatea şi credincioşia Ta, căci Ţi s'a mărit faima prin împlinirea făgăduinţelor Tale.
3În ziua cînd Te-am chemat, m'ai ascultat, m'ai îmbărbătat şi mi-ai întărit sufletul.
4Toţi împăraţii pămîntului Te vor lăuda, Doamne, cînd vor auzi cuvintele gurii Tale;
5ei vor lăuda căile Domnului, căci mare este slava Domnului!
6Domnul este înălţat: totuş vede pe cei smeriţi, şi cunoaşte de departe pe cei îngîmfaţi.
7Cînd umblu în mijlocul strîmtorării, Tu mă înviorezi, Îţi întinzi mîna spre mînia vrăjmaşilor mei, şi dreapta Ta mă mîntuieşte.
8Domnul va sfîrşi ce a început pentru mine. Doamne, bunătatea Ta ţine în veci: nu părăsi lucrările mînilor Tale.

No comments:

Post a Comment