Friday, May 20, 2011

prietene

citesc acum o carte cu titlu cheesy. dar oh ce mi-a umplut sufletul si m-a incurajat cartea asta saptamana asta. "Implineste-mi sufletul insetat" mi-a vorbit direct la tinta. Si l-am simtit pe Dumnezeu prezent in cuvintele cartii acesteia.

zilele astea mi-am amintit de doua prietene foarte bune, cu care vorbesc prea rar, dar pe care le iubesc nespus de mult. Andrada si Rebeca. Din doua perioade diferite din viata mea... dar zambsc la gandul ca aceste doua persoane exista undeva in lume, si le iubesc nespus, iar maine daca ne-am intalni ar fi ca si cum doar o zi a trecut de can ne-am vazut ultima data...

sunt oameni pe lume cu care nu te saturi sa stai impreuna cu ei, sunt oameni a cart prezenta o cauti, altii a caror prezenta ti-e egala, ii bine daca ii vezi, ii OK daca nu-i vezi... si exista si oameni pe care evit sa-i vad. recunosc. insa dragele mele prietene... mi-e gandul acum la ele, si bunatatea inimii lor, si inceritatea si respectul reciproc... imi fac bine sufletului meu.

Andrada, mi-a ramas in minte ce mi-ai scris demult, ca prietena noastra e ca vinul bun, mai placuta pe masura ce trece timpul. visez sa ne revedem intr-o zi... te iubesc prietena mea!

No comments:

Post a Comment