Tuesday, April 26, 2011

I passed the test - i got my genius certification for Apple!

Lucruri mari si minunate se intampla. si se schimba, si eu odata cu ele, in pas de vals, usor si elegant.
Si conrad iara se lauda ca are o sotie hot si smart. si mie imi place cand el e bucuros asa de reusitele mele.
pastele a trecut prea repede si aproape neobservat. m-am bucurat sa il saratorim cu toata inima la biserica, si am simtit pana in maduva oaselor ca hristos e viu si noi suntm vii prin el.
si uite asa, in curand se implineste un an de cand si eu si conrad am inceput lucrul... oricum, viata nu va mai fi niciodata asa cum a fost acum doi ani. noi suntm mai deasura lucrurilor care acum doi ani ni se pareau munti de netrecut, si cate frici duceam noi in spate, frica de nereusita, frici financiare, frica de esec, de faliment... rica de noi insine si cine suntem si cine devenim...
si nu ca imi doresc sa o iau vreodata de la capat, dar daca ar fi sa ramanem iar cu mainile goale si fara un plan de supravietuire, avem experientele de anul acesta care ne vor da un dram de curaj... domnul ne poarta de grija.

No comments:

Post a Comment